Handelsbetingelser


Vi har her beskrevet handelsbetingelserne så forståeligt som muligt. Hvis du er i tvivl om det mindste, så tøv ikke med at kontakte os.


1. Generelt
I priserne indgår moms med 25%.

2. Privat oplysninger
Vores databeskyttelse beskriver hvordan vi anvender dine personlige oplysninger. Ved at anvende denne hjemmeside, giver du dit samtykke til den behandling af oplysninger der beskrives der og garanterer at alle oplysninger du giver er korrekte.

3. Ordrebekræftelse og risiko overgang
Når vi har modtaget din bestilling sendes en bekræftelse via e-mail. Hvis du ønsker at annullere eller ændre noget i din ordre, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt.  

Du bliver først ejer af de varer du har bestilt når de er blevet leveret til dig og vi har modtaget fuld betaling for varene. Når varene er blevet leverede til dig overgår ansvaret for deres bortkomst eller ødelæggelse til dig.

4. Levering & Fragt
Den normale leveringstid fra Family2Be er 1-3 hverdage efter at din ordre er blevet pakket. Du får en mail med leveringsbekræftelse i forbindelse med at din ordre bliver sendt fra vores lager. Hvis du ikke har modtaget denne mail indenfor 3 hverdage skal du kontakte vores kundeservice. Family2Be sender pakker til Danmark med Post Danmark, og altid med Track and Trace. Alle ordrer bliver sendt til det nærmeste posthus hvor du kan hente pakken. Trackingnummeret, der står i mailen om leveringsbekræftelse, kan anvendes til at hente pakken med – husk at tage legitimation med.

6. Priser & Tilgængelighed
Hvis varen skades eller går tabt under transporten til kunden, er Family2Be betalingsansvarlig. Hvis dette er sket, er kunden forpligtet til at meddele Family2Bes kundeservice indenfor en rimelig tid (max 2 måneder). Hvis varen skades eller går tabt under en returforsendelse til Family2Be, er kunden betalingsansvarlig.

8. Uafhentede pakker
For pakker der ikke hentes opkræves en afgift på kr. 149. Afgiften modsvarer vores omkostninger for ekspedition, retur og håndtering. Betalingsvilkårene er på 30 dage. Hvis du har fortrudt dit køb når pakken er blevet sendt til dig, skal du hente pakken og sende den tilbage til os. Hvis pakken ikke hentes, bliver den automatisk registreret som uafhentet og opkræves derefter.

9. Udsalg og tilbud
Priserne på udsalgsartikler gælder så længe lager haves. Øvrige tilbud gælder så længe lager haves hvis der ikke er angivet en slutdato for tilbuddet.

10. Betalingsmuligheder
Kortbetaling
Hvis du vælger at betale med bankkort/betalingskort tilkommer der ingen ekstra afgifter, udover en eventuel fragtafgift. I øjeblikket accepterer vi Dankort, VISA, VISA Elektron, MasterCard, Maestro, JCB og American Express. Når du betaler med kort håndteres betalingen af vores betalingpartner Quickplay for at garantere en hurtig og sikker betaling.

PayPal
PayPal er en serviceydelse der tager hånd om sikre betalinger over internettet på en hurtig og enkel måde. For at anvende PayPal skal du forbinde en konto til et betalings- eller kreditkort. Du kan finde mere information her.
Hvis du betaler en ordre via PayPal får du altid en ordrebekræftelse af os. Tænk på at der i visse tilfælde kan opstå fejl på PayPals sider – dette er noget vi ikke kan påvirke.

Bankoverførsel
Hvis du vælger at betale via bankoverførsel, så vil din ordre først blive afsendt når vi har modtaget betalingen. Husk at skrive dit ordrenummer ved overførslen. Du vil modtage en bekræftelsesmail når din ordre er afsendt.
Nordjyske Bank.
Reg.nummer: 7420
Kontonummer: 0001144685

MobilePay
Vær opmærksom på at hvis det er første gang at du betaler med MobilePay, så skal du sætte din enhed op til dette.

  1. Når du har trykket “afgiv ordre” så vil du blive ført videre til MobilePays egen side, hvor du skal indtaste dit nummer
  2. Du modtager nu en notifikation på din enhed hvor du skal logge ind på din MobilePay.
  3. Aktivere det kort du vil bruge til nethandel.
  4. Godkend med dit personlige NEM ID
  5. Dit kort er nu aktiveret, og du vil blive ført tilbage til www.Family2Be.dk