Retur, bytte og reklamation


Hvis du skal bytte eller returnere, er det vigtigt at du ved hvad vi står for, og hvad vi sørger for. Du kan her læse om vores returbetingelser, hvis din købte vare alligevel ikke skulle være det match, som du havde håbet på.

Fortrydelsesret

Hos Family2Be ønsker vi selvfølgelig at du skal være tilfreds med dine varer. Derfor giver vi dig altid 14 dages returret fra den dag, du har modtaget din bestilling. Det eneste krav til dig er, at varen kommer tilbage i samme stand og ikke har været anvendt. Medsend original emballage og eventuelle mærkesedler. Hvis du mod forventning skulle have fået en forkert vare leveret, eller hvis der skulle være fejl på varen, betaler vi selvfølgelig for returafgiften.

Hvis du benytter din fortrydelsesret refunderer vi hele beløbet til det kreditkort, som du brugte til at betale med ved din bestilling. Dette gælder også for fragten hjem til dig, hvis du returnerer hele din ordre.

Sådan returnerer du

Hvis dit produkt skal tilbagesendes, er du ansvarlig for, at pakken er pakket sikkert og korrekt således, at der ikke sker nogen skade på produktet under forsendelsen. Det er dig som kunde, der har det økonomiske ansvar for at pakken kommer frem til os.

Pakken skal sendes til:
Family2Be
Hornevej 7
2770 Kastrup

Du er også velkommen til at aflevere din returvare på vores lager eller i vores postkasse. Vi er normalvis på lageret fra 10-14, men vores postkasse står udenfor bygningen, og du kan derfor komme til den hele døgnet.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling, hvor den leveres til nærmeste posthus/pakkeboks.

Husk at skrive tydelig afsender på pakken og meget gerne vedlægge din følgeseddel, og gerne markere de varer, som du returnerer, så kan vi hurtigere ekspedere din returnering.

Betalt med betalingskort

Hvis du har betalt med bankkort/betalingskort fører vi pengene tilbage til din konto. Tænk på at pengene går tilbage til samme betalingskort, som blev anvendt ved din bestilling. Når du kigger på dit kontouddrag eller ringer til din bank skal du altså kigge tilbage i transaktionerne.

Reklamation

Vi garanterer at de varer du har bestilt er uden fejl ved leveringen. Skulle du få en defekt eller forkert vare, skal du kontakte kundeservice så hurtigt som muligt. Dette skal ske indenfor 14 dage for en forkert vare samt indenfor 2 måneder for en reklamation. Vi står selvfølgelig for fragten.

OBS!
Ved en reklamation undersøges varen og i visse tilfælde må vi sende varen videre til leverandøren. Dine tilbagemeldinger værdsættes meget, og vi beder dig derfor kontakte os med synspunkter eller problemer relateret til varen. Vi beder dig venligst kontakte os før du sender en reklamation tilbage til os.

Uafhentede pakker

Hvis du ikke har hentet din ordre, og vi får pakken tilbage fra posten, forbeholder vi os retten til at opkræve betaling for returportoen. Hvis du har haft mere end 3 uafhentede pakker, bliver dit kundenummer spærret hos os.